Urheilugaala ja 10.fi monivuotiseen yhteistyöhön
Urheilugaala aloittaa monivuotisen yhteistyön 10.fi:n kanssa. Tavoitteena on rakentaa uudenlainen suomalaisen urheilun verkosto, joka yhdistää urheilun parissa toimivat yritykset ja toimijat.
Urheilugaala aloittaa monivuotisen yhteistyön 10.fi:n kanssa. Tavoitteena on rakentaa uudenlainen suomalaisen urheilun verkosto, joka yhdistää urheilun parissa toimivat yritykset ja toimijat.
Suomalainen urheilu tarvitsee innovaatioita ja entistä suurempaa panostusta digitalisaatioon – erityisesti näin poikkeusaikana. Sosiaalisen median hyödyntäminen urheilukumppanuuksissa tarjoaa uudenlaisia mahdollisuuksia sekä urheilijoille ja urheiluseuroille että sponsoreille.
Urheilugaala haluaakin olla etujoukoissa hyödyntämässä täysin digitaalisia kumppanipaketteja. Panostaminen digitaalisiin kumppanuuksiin mahdollistaa myös aktivointien tarjoamisen kumppaneille läpi vuoden ja vähentää kumppanisisältöjen sidonnaisuutta fyysisesti itse tapahtumiin.
”Olemme erittäin innoissamme uudesta yhteistyöstä. Tämä mahdollistaa Urheilugaalalle hienoja uusia innovatiivisia tapoja luoda uusia yhteisöjä ja urheiluverkostoja, sekä vahvistaa jo olemassa olevien yhteistyökumppaneiden verkostoitumista,” kommentoi yhteistyötä Urheilugaalan pääsihteeri Riia Martinoja.
”Olemme ylpeitä ja innoissamme päästessämme tekemään yhteistyötä juuri Urheilugaalan kanssa. Oli kyse sitten urheilusta, markkinoinnista tai liiketoiminnasta ylipäänsä, onnistumisia ja huippuhetkiä pitäisi aina muistaa juhlia yhdessä, tapahtuipa se sitten digitaalisesti tai kasvokkain”, sanoo 10.fi:n perustaja Erkko Simsiö.
10.fi ja sen taustalla toimiva startup 10 Sports Marketing Hub suunnittelee strategisia ja datavetoisia urheilukumppanuuksia, kehittää digitaalisia kumppanimyyntiratkaisuja ja tuo yhteen seurat, yritykset ja urheilun sisällöntuottajat. Lisäksi yritys julkaisee Suomen ensimmäistä urheilumarkkinoinnille omistautunutta sivustoa 10.fi.
”Nämä erikoiset ajat ja maailman nopeat muutokset haastavat urheiluyhteisöjä, mutta muutos on aina myös mahdollisuus. Nyt korona-aikaan olemme nähneet, kuinka hyviä Suomessa ollaan sopeutumaan uusiin tekemisen tapoihin. Urheilulle digiloikka on huikea mahdollisuus. Siksi onkin hienoa olla luomassa uutta digitaalista konseptia, joka hyödyttää sen käyttäjiä ympäri vuoden,” kertoo Erkko Simsiö.
Julkaistu 12.01.2021