Yhteistyökumppanit

  • Valio - Urheilugaala
  • Ilta-Sanomat - Urheilugaala
  • OP Ryhmä - Urheilugaala
  • Veikkaus - Urheilugaala
  • Helsinki - Urheilugaala
  • Aktia - Urheilugaala
  • Aava - Urheilugaala
  • Bright - Urheilugaala
  • 10.fi - Urheilugaala
  • ClearChannel - Urheilugaala
  • Niemi - Urheilugaala
  • Jalostaja Para Team - Urheilugaala
  • Stopteltat - Urheilugaala
  • Coloro - Urheilugaala
  • Nolla - Urheilugaala
  • Lumi Medical - Urheilugaala
  • Sponsor Insight - Urheilugaala
  • Urheiluopistosäätiö - Urheilugaala
  • Kauppaneuvos Kalle Kaihari Tukisäätiö - Urheilugaala
  • Urheilumuseo - Urheilugaala
  • Urheilutoimittajain Liitto - Urheilugaala
  • Yle - Urheilugaala
  • Starsquad - Urheilugaala
  • Olympiakomitea - Urheilugaala
  • Paralympiakomitea - Urheilugaala

Urheilugaalan kumppanipaketit myyntiin uudella tavalla verkkoon

Urheilugaalan tavoitteena on ollut uudistaa digialustojaan ja tarjota kumppaneille ja urheilun ystäville uusia tapoja tukea suomalaista urheilua. Tämän johdosta aiemmin keväällä solmittiin kumppanuus 10.fi yrityksen kanssa, joka on kehittänyt yhdessä Urheilugaalan kanssa uusia ratkaisuja verkkoon.

Urheilugaala on paitsi yli miljoonan suomalaisen seuraama tapahtuma myös Suomen vaikuttavin urheiluyhteisö, jonka kautta gaalan kumppanit voivat tavoittaa kymmeniä tuhansia urheilufaneja ja satoja yritysvaikuttajia.

“Yhteistyö 10.fi kanssa on tukenut tavoitettamme saada uusia ratkaisuja kuinka yritykset pystyisivät pienemmälläkin panostuksella tukemaan helposti suomalaista urheilua. Näin syntyi idea tuoda Urheilugaalan uudet kumppanipaketit myyntiin verkkoon. Kumppanuudet tarjoavat yrityksille mahdollisuuden olla näkyvillä ja aktivoida urheilun ystäviä ympäri vuoden,” kertoo Urheilugaalan pääsihteeri Riia Martinoja.

”Tämän vuoden Urheilugaalan teema on Urheilun ilo. Digitaalisten kumppanuuksien kautta yritykset pääsevät osaksi liikunnan ja urheilun huippuhetkiä sekä saavat arvokasta näkyvyyttä urheilufanien ja yrityspäättäjien joukossa.” 

Eritasoisissa kumppanuuksissa hyödynnetään Urheilugaalan sosiaalista mediaa, sivustoa ja uutiskirjeitä. Kumppanuuksiin kuuluu myös jäsenyys uuteen Urheiluklubiin, jossa urheilun ja yritysmaailman vaikuttajat pääsevät verkostoitumaan ympäri vuoden. 

 

Urheilugaala edelläkävijä urheilun digiloikassa

 

Uusien kumppanikonseptien muotoilusta ovat vastanneet Urheilugaala ja urheilumarkkinoinnin startup 10.fi, jonka alustalle kumppanuudet tulevat myös myyntiin. 

”Olemme ylpeitä ja innoissamme, että pääsemme tekemään yhteistyötä Urheilugaalan kanssa. Oli kyse sitten urheilusta, markkinoinnista tai liiketoiminnasta ylipäänsä, urheilun iloa ja huippuhetkiä pitäisi aina muistaa juhlia yhdessä”, 10.fin perustaja Erkko Simsiö sanoo.

”Urheilu on ottamassa valtavaa digiloikkaa, jossa poikkeuksellisen sitoutunutta yleisöä aktivoidaan myös kisakauden ulkopuolella. Urheilugaala on tässä etujoukoissa tarjoamalla kumppaneille mahdollisuuden näkyä urheilun ystäville ympäri vuoden.”

 

Tutustu uusiin kumppanipaketteihin täällä:

https://www.10.team/urheilugaala/etusivu