Yhteistyökumppanit

  • Ilta-Sanomat - Urheilugaala
  • OP Ryhmä - Urheilugaala
  • Veikkaus - Urheilugaala
  • Helsinki - Urheilugaala
  • Lippu.fi - Urheilugaala
  • Kultajousi - Urhielugaala
  • Yle - Urheilugaala
  • Olympiakomitea - Urheilugaala
  • Paralympiakomitea - Urheilugaala
  • StaffPoint - Urheilugaala
  • Stopteltat - Urheilugaala
  • Tagomo Digital - Urheilugaala
  • ClearChannel - Urheilugaala
  • 10.fi - Urheilugaala
  • Creative Technology Finland - Urheilugaala
  • Kuntaliitto - Urheilugaala
  • Floramore - Urheilugaala
  • Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus TAHTO - Urheilugaala
  • Urheilutoimittajain Liitto - Urheilugaala
  • Sponsor Insight - Urheilugaala

Jääkiekon nuorten MM-kisojen markkinointi

26.12.-6.1.2016, Helsinki ja kotikatsomot

Tammikuisten jääkiekon nuorten (U20) MM-kotikisojen markkinointi onnistui lippujen oikeanlaisella hinnoittelulla kohtaamaan kysynnän täydellisesti. Kaikki lipunmyynnin tavoitteet ylittyivät jo paljon ennen kisojen alkua. Ylen suorat ottelutelevisioinnit höystettyinä jääkiekkolegendojen Saku Koivun, Jere Lehtisen ja Ville Peltosen sekä Teemu Selänteen paitojen jäädytyksillä houkuttelivat loppuunmyytyjen pelien ohella kotikatsomoissa televisioiden ääreen parhaimmillaan miljoonayleisön. Nuorten Leijonien MM-kullan arvoiset peliesitykset kruunasivat kokonaisuuden, joka sai vielä lisäkuorrutuksen mestaruuden jälkeisenä päivänä Mäntymäen kentällä Helsingissä paukkupakkasessa järjestetyssä upeassa kansanjuhlassa.